آتش و عشق

هر کس به خانمانی دارد مهربانی من مهربان ندارم نامهربان من کو

آتش و عشق

هر کس به خانمانی دارد مهربانی من مهربان ندارم نامهربان من کو

عاشقان را باک نیست ...

سلام دوستان

دوستان عزیز در این وبلاگ شما قادر هستید ابیات عاشقانه خود را به نمایش بگذارید البته با اسم شما واسم کسی که برای او آن را سروده اید.

منتظر ابیات عاشقانه وزیبای شما هستیم

نظرات 1 + ارسال نظر
پرنس دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ق.ظ http://princee.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی داری دوست دارم با شما دوست باشم البته اگه دلتون بخواد من شما رو به لینکهام اضافه می کنم شما هم می تونید لوگوی منو توی وبلاگتون بذارید البته اگه منو دوست خودتون دونستین

در ضمن حتما به من سر بزنید.

با تشکر
پرنس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد